ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ Η ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΤΟ ΛΑΓΟΣ
Εγκαταλείφθηκαν εντελώς οι ενέργειες, οι οποίες είχαν ξεκινήσει για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Ξάνθης με το λιμάνι Πόρτο Λάγος, μια σύνδεση, η οποία θα είχε πολύ καλά αποτελέσματα, αφού αν μη τι άλλο, θα έδινε «ώθηση» στο λιμάνι του επινείου της Ξάνθης, κάνοντάς το ένα από τα μεγάλα λιμάνια της χώρας.
Το λιμάνι του Πόρτο Λάγος, είναι εθνικής σημασίας, αλλά ακόμα δεν έχει συσταθεί οργανισμός λιμένος, όπως λέει ο κ. Τσαλίδης. Η σιδηροδρομική του σύνδεση, θα είχε μεγάλη σημασία, αφού από εκεί θα μεταφερόταν πολύ εύκολα εμπορεύματα και η ανάπτυξη του λιμανιού, θα ήταν γενικά ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό έργο.
«Όλο το «πακέτο» Πόρτο Λάγος αφέθηκε στην τύχη του. Δεν έγινε απολύτως τίποτα. Από το 2006 – 2007 δεν προχώρησε καθόλου το θέμα. Το λιμάνι του Λάγος έχει γίνει εθνικής σημασίας, χωρίς να έχει γίνει ακόμα οργανισμός λιμένος. Θεωρώ ότι η ανάπτυξη του λιμένα του Πόρτο Λάγος, θα ήταν ένα πολύ μεγάλο αναπτυξιακό έργο, ίσως από τα μεγαλύτερα, εάν αυτό συνδυαστεί και με τη δίοδο, η οποία άνοιξε. Με τον τρόπο αυτόν που άνοιξε ή με αυτόν που θα άνοιγε, μέσω της Εγνατίας Α.Ε., η οποία θα κατασκεύαζε έναν κλειστό αυτοκινητόδρομο. Εάν αυτό συνδυαστεί επίσης και με τον αυτοκινητόδρομο τον ευρωπαϊκό, ο οποίος ενώνει τη Σκανδιναβία με τη Σόφια, καταλαβαίνετε τη σημασία. Αν συνδυαζόταν αυτό και με τουριστική ανάπτυξη, με μαρίνα τουριστική στο Πόρτο Λάγος, τότε θα μιλούσαμε για μια πολύ μεγάλη αναπτυξιακή προσπάθεια στο νομό μας», δήλωσε ο πρώην βουλευτής Φίλιππος Τσαλίδης, αναφερόμενος στη σιδηροδρομική σύνδεση, η οποία είχε ξεκινήσει.
Ο ίδιος και σε συνέχεια των δηλώσεών του ανέφερε ότι αυτά είναι λάθη, τα οποία δεν έχουν επιπτώσεις σε αυτόν που τα ξεκίνησε, αλλά έχουν επιπτώσεις σε ολόκληρη την κοινωνία και σε όλους τους συμπολίτες μας, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι, κάποιοι θα έπρεπε να τα σκεφτούν όλα αυτά.