Συγκεχυμένες είναι οι απόψεις των καταστηματαρχών της Ξάνθης, οι οποίες αφορούν στην κίνηση στα καταστήματα της πόλης, κατά τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Σε γενικές γραμμές κυριαρχεί η άποψη της υποτονικής κίνησης, υπάρχουν όμως και γνώμες, οι οποίες είναι πιο αισιόδοξες.
Οι καταναλωτές πάντως εμφανίζονται αγανακτισμένοι, αφού βλέπουν τους καταστηματάρχες να μην κάνουν βήματα καλής θέλησης. Οι Ξανθιώτες καταναλωτές βλέπουν ακριβή την αγορά της Ξάνθης, ενώ οι καταστηματάρχες υποστηρίζουν από τη μεριά τους, ότι οι τιμές στα καταστήματά τους είναι άκρως ανταγωνιστικές. Για κάποιους καταστηματάρχες πάντως η γιορτινή περίοδος απέδωσε καρπούς και είδαν να το εισόδημά τους να ξεφεύγει αρκετά από την καθημερινότητα.
Για άλλους πάλι, φαίνεται πως δεν έκαναν «ανάσταση» τα Χριστούγεννα, αφού ο τζίρος των καταστημάτων τους, δεν απείχε και πολύ από αυτούς, που κάνουν καθημερινά. Πάντως με κάποιες κινήσεις, οι καταστηματάρχες μπορούν να κερδίσουν το καταναλωτικό κοινό της πόλης, ούτως ώστε να μην υπάρχουν απώλειες στις γειτονικές πόλεις.
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".