Γενική

Είναι η πιο ακριβή 916 που υπάρχει σήμερα

Η μοναδική Ducati 916 της Ευρώπης, που είναι του κουτιού με 0 χλμ

Τη μοναδική Ducati 916 της Ευρώπης με 0 χλμ, έχει ο έμπορος δίτροχων οχημάτων Ιωάννης Ντόλας, στην έκθεσή του στο 5 ο χλμ Ξάνθης- Λάγος.
Μια μοτοσυκλέτα που εδώ και 15 χρόνια περίπου έχει στο ταχύμετρό της μόνο 100μ, βλέπει όλη της τη ζωή το δρόμο πίσω από μια βιτρίνα. Ένα δίτροχο που θέλει να ξεχυθεί στην πίστα των Σερρών, αλλά το μόνο που κάνει είναι να παρατηρεί με τα πολύ ωραία φανάρια του τις ξαδέρφες του.
Το πρότυπο για τις superbike του 21 ου αι, η 916 είναι δημιούργημα του Massimo Tamburini και Sergio Robbiano και έκανε το ντεμπούτο της το 1994. Μέσα στα εργαστήρια του Cagiva Research Centre στο San Marino δημιουργήθηκε ο διάδοχος της 888 και ο πρόγονος της 996, ως ο μύθος που θα πρωτολανσάρει σε superbikes το μονόμπρατσο πίσω ψαλίδι, για ταχύτερη αλλαγή τροχών στους αγώνες και τις εξατμίσεις κάτω από την ουρά. Δεν ήταν η πρώτη, όμως το δημοφιλές εκπληκτικό και δυναμικό σχήμα και το marketing, την ανέδειξε στα μάτια του μοτοσυκλετιστικού κοινού, ως την πρωτοπόρα και σίγουρα την πιο όμορφη.
Ιωάννης Ντόλας: «Η μηχανή αυτή έχει πολλές περγαμηνές από παγκόσμια πρωταθλήματα»
«Είναι μία μοτοσυκλέτα, η οποία κατασκευάστηκε το 1994. Έχει πάρα πολλές περγαμηνές από παγκόσμια πρωταθλήματα και είναι μια μοτοσυκλέτα ιστορικής τεχνολογικής σημασίας, με την έννοια ότι έχει πολλές καινοτομίες και θεωρείται ένα κομμάτι της μοντέρνας τέχνης. Στο μουσείο μοντέρνας τέχνης της Νέας Υόρκη, έχει περίοπτη θέση. Αυτή η μοτοσυκλέτα ήρθε σε εμένα, για να την εμπορευθώ, όταν έκανα τις νέες εγκαταστάσεις. Για κακή μου ή καλή μου τύχη δεν πουλήθηκε για 2- 3 χρόνια και μετά επειδή ασχολούμαι με τα κλασικά, θεώρησα ότι δεν πρέπει να πουληθεί και να μείνει, για να έχουμε και εμείς σαν Έλληνες, να παρουσιάσουμε κάτι το μοναδικό. Όπως έγινε, ήρθε η ώρα του και αυτήν τη στιγμή έχει μαθευτεί από όλους τους ειδικούς της Ευρώπης, που ασχολούνται με το κλασικό. Πράγματι είναι μια μοτοσυκλέτα, η οποία δεν έχει πάρει μπρος ποτέ, γεγονός που την κάνει μοναδική», είπε ο Ιδιοκτήτης της Έκθεσης Μοτοσυκλετών και κάτοχος της μοναδικής αυτής μηχανής Ιωάννης Ντόλας.

Νίκος Βιδάλης

Σχετικά Άρθρα