Πολλά τα παράπονα των κατοίκων της Βιστονίδας, αλλά και των Ξανθιωτών για την ελλιπή ενημέρωση σε σχέση με την Πατατιάδα. Προφανώς και δεν δόθηκε από τον Δήμο και τους διοργανωτές η πρέπουσα σημασία στην επικοινωνία και την διαφήμιση του θεσμού. Γι αυτό και δεν είχε καθόλου κόσμο φέτος. Και εδώ ο Ζλάτκος έκανε οικονομία!!! Φυσικά ο σάλος που ξεσηκώθηκε και από την δική μας αναφορά για την χρήση προτηγανισμένης πατάτας (!!!) στις εκδηλώσεις που είναι ουσιαστικά η διαφήμιση της ντόπιας πατάτας είναι μεγάλος. (Και δεν είναι λίγοι όσοι κατηγορούν τον Νίκο Ζλάτκο ότι επί ημερών του ο πολιτισμός και η παράδοση πάει να σβήσει στην Βιστονίδα).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".