Γενική

Σχεδόν έτοιμο

Έτοιμο σχεδόν να δεχθεί τους πρώτους ασθενείς είναι πλέον το κέντρο υγείας Αβδήρων, το οποίο αποτελεί «ανάσα», για όλους τους κατοίκους της πεδινής Ξάνθης, οι οποίοι μέχρι σήμερα είναι υποχρεωμένοι να επισκέπτονται το Νοσοκομείο Ξάνθης, διανύοντας πολλά χιλιόμετρα.
Οι κτιριακές εγκαταστάσεις είναι έτοιμες και σύμφωνα με πληροφορίες, το κέντρο υγείας θα λειτουργήσει πάρα πολύ σύντομα.

Σχετικά Άρθρα