Γενική

Γιατί το κάνουν αυτό οι επαγγελματίες της Ξάνθης;

Βλέπουμε τελευταία μια αντιπαράθεση μεταξύ δύο ή τριών διαφορετικών ομάδων επαγγελματιών της Ξάνθης, με αφορμή την λειτουργία της αγοράς. Αυτή η «σκιαμαχία» μεταξύ εμπόρων, μόνο κακό προξενεί στον κλάδο. Ιδού πως το εκλαμβάνει ο απλός πολίτης: από τη μια παρακολουθεί μια αγωνιώδη προσπάθεια να διατηρηθούν τα κεκτημένα (όπου όμως έχει χαθεί η καθολικότητα στη συμμετοχή του ενός απογεύματος το καλοκαίρι) και από την άλλη βομβαρδίζεται διαρκώς για την κρίση και τις αναδουλειές στο λιανικό εμπόριο. Κι αυτά τα δύο στο νου πολλών, δεν συμβιβάζονται. (Στην απέναντι τα εμπορικά τύπου Αθωνικής πολιορκούν την πόλη μας… σκεφθείτε το).

Σχετικά Άρθρα