Γενική

Να επανδρωθούν κάμπος και ορεινή περιοχή με ένα πυροσβεστικό όχημα και άνδρες για άμεση επέμβαση

Αυτό είναι το αίτημα των συμπολιτών μας που με τις αλλεπάλληλες καταιγίδες ανησύχησαν τελευταία με τους κεραυνούς και τις φωτιές που μπορεί αυτοί να ανάψουν. Μέχρι σήμερα η Πυροσβεστική Υπηρεσία έχει κέντρο την πόλη της Ξάνθης ενώ δεν υπάρχει ούτε ένα πυροσβεστικό σε Εχίνο, ή Άβδηρα ή ακόμη και στο Εύλαλο. Καλό θα ήταν λοιπόν το υπουργείο να διαθέσει από ένα πυροσβεστικό όχημα για τις εν λόγω περιοχές για να ενισχύσει και το αίσθημα της ασφάλειας στους κατοίκους της Ξάνθης. (Αφού βέβαια πρώτα δρομολογήσουν την έναρξη του ΠΣ στην ΒΙΠΕ Ξάνθης που έχει αργήσει χαρακτηριστικά).

Σχετικά Άρθρα