Γενική

Από θαύμα γλίτωσαν οι σωματοφύλακες του Ερντογάν

Επειδή γράψαμε για τον κουμπάρο Ερντογάν και την μη έλευσή του στην Αθήνα για τα εγκαίνια του μουσείου της Ακρόπολης αξίζει να αναφέρουμε και το παρακάτω που έγινε το Σάββατο στην γειτονική Αδριανούπολη. Από του χάρου τις φλόγες λοιπόν γλίτωσαν οι φρουροί ασφαλείας του Τούρκου Πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν, όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν και για λόγους ασφαλείας έλεγχαν την διαδρομή που θα ακολουθούσε κατά την διάρκεια της επίσημης επίσκεψής του αργότερα στην Αδριανούπολη πήρε φωτιά .Με την άμεση και ηρωική προσπάθεια των παρευρισκομένων στο σημείο και με την βοήθεια πυροσβεστήρων και λάστιχων νερού η φωτιά έσβησε και ο κίνδυνος εκρήξεως αποφεύχθηκε. (Φαντάζεστε να γινόταν αυτό στην Αθήνα Σαββατιάτικα αν είχε έρθει εδώ ο κουμπάρος;).

Σχετικά Άρθρα