Γενική

Την έδεσαν για 30 ευρώ

Δύο άτομα εισέβαλαν σε σπίτι στην Ξάνθη, στο οποίο εκείνη την ώρα βρισκόταν μία 15χρονη από την Κίνα και αφού την απείλησαν με μαχαίρι, στη συνέχεια της έδεσαν τα χέρια χρησιμοποιώντας μία μονωτική ταινία. Οι δύο δράστες έψαξαν και βρήκαν το ποσό των 30 ευρώ το οποίο και πήραν για να τραπούν στη συνέχεια σε φυγή.

Σχετικά Άρθρα