Γενική

Παράπονα για το ΙΚΑ Ξάνθης

Συμπολίτης μας που περίμενε την Τρίτη το πρωί μιάμιση ώρα στην σειρά ενημερώθηκε ότι τελικά Τρίτη και Πέμπτη δεν υπάρχουν οφθαλμίατροι και οδοντίατροι στο ΙΚΑ!!! Και το έμαθε αυτό από τα γκισέ όταν ήρθε η ώρα του και η σειρά του να εξυπηρετηθεί. Έβριζε ο άνθρωπος την Κυβέρνηση και τον Καραμανλή, όντας ο ίδιος επί σειρά ετών ψηφοφόρος της. Μήπως κύριοι του ΙΚΑ πρέπει να κατέβει ο Καραμανλής να βάλει μια φωτοτυπία στον τοίχο να γράφει απλά ότι δεν υπάρχει ο τάδε γιατρός και ο τάδε γιατρός, μην περιμένουν άδικα τόσοι γέροι άνθρωποι; (Μήπως και αυτό πρέπει να το κάνει ο Καραμανλής σε αυτή την χώρα;).

Σχετικά Άρθρα