Γενική

Οι πολίτες έχουν την ευθύνη συντήρησης του πεζοδρομίου

Συνεδρίασε η Δημαρχιακή Επιτροπή για πρώτη φορά υπό την προεδρεία του Στάμου Τριμίντζιου

Ο Στάμος Τριμίντζιος, νέος πρόεδρος της Δημαρχιακής, που συνεδρίασε για πρώτη φορά με την καινούρια του σύνθεση, αναλογιζόμενος προφανώς, την ευθύνη του έναντι της εμπιστοσύνης που του έδειξε ο Δήμαρχος Μιχάλης Στυλιανίδης, κράτησε την συνεδρίαση σε πολύ καλό επίπεδο.
Ανάμεσα στα προς συζήτηση θέματα μπήκε και το θέμα ποιος έχει την ευθύνη συντήρησης και επισκευής των πεζοδρομίων. Σύμφωνα με το νόμο, την ευθύνη συντήρησης του πεζοδρομίου μπροστά από το σπίτι και την επαγγελματική στέγη την έχει ο δημότης ο οποίος δραστηριοποιείται σε αυτόν τον χώρο. Ο Δήμος παρεμβαίνει επικουρικά για την συντήρηση και την επισκευή των πλακών πεζοδρομίου και με οικονομική συνδρομή κ.τ.λ. Ένα ζήτημα που μπήκε από τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Απόστολο Αγκόρτσα. Καυτηριάστηκε από τον επικεφαλής της αντιπολίτευσης κ. Χρίστο Πούλιο και αναζητήθηκαν υπεύθυνοι για την παραλαβή του έργου του πεζοδρομίου του Ευμοίρου όπου υπάρχουν κακοτεχνίες.
Συζητήθηκε για πολλοστή φορά το ζήτημα του «καρτέλ» των εργολάβων που κανένας δεν «πέφτει» στις προσφορές του κάτω του 2%. Είναι κοινή η προσπάθεια της συμπολίτευσης και της αντιπολίτευσης για να σπάσει αυτό το κατεστημένο. Είναι ένα θέμα που συζητείται πολλές φορές αλλά δεν μπορεί να βρεθεί λύση.
Η υπεύθυνη των τεχνικών υπηρεσιών σε ερώτημα που μπήκε από τον δημοτικό σύμβουλο κ. Απόστολο Αγκόρτσα να μη γίνει δεκτή προσφορά κάτω του 10 ή 15%, πήρε την απάντηση ότι είναι πολύ εύκολο να γίνει αυτό, αλλά στην πράξη, αν δεν πετύχει, τότε ακυρώνεται ο διαγωνισμός, κάτι που σημαίνει ότι η πραγματοποίηση του έργου θα πάρει μεγάλες καθυστερήσεις. Γεγονός είναι ότι σε όλα τα μέλη της Δημαρχιακής Επιτροπής υπάρχει η σκέψη μεθόδευσης των διαγωνισμών ούτως ώστε ο Δήμος να επωφελείται μεγαλυτέρων του 1 ή 2% των προσφορών.
Εγκρίθηκε η προμήθεια με το ποσό των 200.000 ευρώ η αγορά του τουριστικού συρμού (τραινάκι).
Εύλογη η απορία του κ. Αγκόρτσα: «Καλά θα το αγοράσουμε. Όμως, πώς θα κινείται, πόσο προσωπικό θα χρειαστεί και ποια τα ανταποδοτικά οφέλη»;
Ουδείς βέβαια απάντησε. Όμως, αν αναβαλλόταν αυτή η αγορά, τότε θα χανόταν η πίστωση.
Και έτσι σωστά ο πρόεδρος κ. Στάμος Τριμίντζιος πρότεινε την αγορά και σε επόμενη συζήτηση στην Δημαρχιακή να μπουν οι όροι και συνθήκες λειτουργίας του συρμού.
Επί μακρών απασχόλησε τα μέλη της Δημαρχιακής Επιτροπής το αίτημα του Συλλόγου Κρεοπωλών να τοποθετηθεί ράμπα φορτοεκφόρτωσης από την Ανατολική πλευρά της Δημοτικής Αγοράς κάτι που αρνήθηκε η Δημαρχιακή Επιτροπή αιτιολογώντας ότι αυτό είναι αδύνατο λόγω του μεγάλου φόρτου των οχημάτων που δέχεται η οδός Ηρώων.
Απορρίφθηκε επίσης από όλα τα μέλη της Δημαρχιακής το αίτημα του ΚΤΕΛ αστικής συγκοινωνίας για δύο επιπλέον θέσεις στάσης από τις 4 που διαθέτουν στην δυτική πλευρά της Δημοτικής Αγοράς και με την διευκρίνιση ότι εκείνος ο χώρος χρησιμοποιείται μαζί με τις εισόδους βόρεια και Νότια της Δημοτικής Αγοράς ως χώρος φόρτωσης των επαγγελματιών και με την διευκρίνιση πως εκεί δεν είναι χώρος στάθμευσης αλλά στάσης.

Σχετικά Άρθρα