Γενική

Υπάρχουν αρκετές αντιδράσεις για την είσοδο των ιεροδιδασκάλων στα σχολεία


Αρκετές είναι οι αντιδράσεις από την πλευρά της μειονότητας στο ξεκίνημα της εφαρμογής του μέτρου της διδασκαλίας του Κορανίου για μουσουλμάνους μαθητές των δημόσιων σχολείων της Θράκης ενώ την ίδια στιγμή, η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης επιχειρεί να θέσει το θέμα με αυστηρά παιδαγωγικά και όχι πολιτικά κριτήρια. Μιλώντας στην ενότητα Social του Καναλιού 6, το βράδυ της Δευτέρας, ο Προϊστάμενος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Σάββας Μελισσόπουλος αναφέρθηκε στο ζήτημα και τόνισε ότι η επιλογή των ιεροδιδασκάλων ανέδειξε μόνο 23 από τους 64 που κρίθηκε ότι έχουν την παιδαγωγιή επάρκεια (απόφοιτοι ΕΠΑΘ) να διδάξουν στα σχολεία της Θράκης το κοράνι, για το μάθημα των θρησκευτικών για τους μουσουλμάνους μαθητές.
Όπως ανέφερε ο Σάββας Μελισσόπουλος, το μάθημα γίνεται σε εθελοντική βάση χωρίς βαθμολογία και μόνο αν ο γονέας δηλώσει ότι επιθυμεί το παιδί του να παρακολουθήσει το μάθημα. Γίνεται μόνο στα Δημόσια Σχολεία, κυρίως Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής, την ώρα που οι χριστιανοί μαθητές κάνουν θρησκευτικά. Έδειξε να κατανοεί, κατά μία έννοια, τις αντιδράσεις αλλά και την πολιτική φόρτιση που έχει πάρει ο συγκεκριμένος νόμος από την ψήφισή του, προσθέτοντας ότι για όλους θα ήταν καλύτερα τα πράγματα αν αντί για θρησκευτικά υπήρχε στα σχολεία η θρησκειολογία. (Οι αντιδράσεις υπάρχουν καταγράφωνται και η πολιτεία θα πρέπει να κάνει όλα εκείνα που χρειάζεται για να γίνει αποδεκτό το νέο σύστημα…).

Σχετικά Άρθρα