Επιχειρήσεις Τελευταία Νέα

Δείτε το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν όλοι όσοι θέλουν να αυξήσουν τους πελάτες τους

Ο πελάτης είναι η δύναμη κάθε επιχείρησης… συνεργάτες, υπαλλήλους ακόμη και διευθυντές μπορείς να αλλάξεις εύκολα σε μία επιχείρηση, δεν μπορείς όμως με τίποτε να αντικαταστήσεις τους πελάτες σου. Χωρίς πελάτες δεν υπάρχει καμία επιχείρηση.

Σκεφθείτε τώρα (ειδικά μέσα στην κρίση) ποια είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ διαδικασία που κυριολεκτικά μπορεί να σώσει την επιχείρηση σας και να την κάνει να αποδίδει! Είναι η προβολή… το λεγόμενο μάρκετινγκ… και αυτό δεν είναι καθόλου υπερβολή.

Η «διαφήμιση» ΕΙΝΑΙ το μοναδικό «έξοδο» που μπορεί να φέρει λεφτά στην επιχείρηση σας! Και μάλιστα ΑΜΕΣΑ…

Πάμε στον τίτλο του άρθρου… Ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος των επαγγελματιών που θέλουν να αυξήσουν τους πελάτες τους; Είναι ότι βλέπουν το Μάρκετινγκ σαν έξοδο (όπως το ρεύμα, ή τον μισθό ενός υπαλλήλου) και όχι σαν επένδυση, που με την σωστή χρήση του μπορεί να σας φέρει πίσω τα λεφτά σας 20 και 30 φορές και μάλιστα ποιο αποδοτικά από κάθε άλλη επένδυση που θα κάνετε στην επιχείρηση σας αυτή την περίοδο!

Οι περισσότεροι βλέπουν την «διαφήμιση» είτε στο Ραδιόφωνο είτε στο ίντερνετ είτε στα social media σαν έξοδο και προσπαθούν να την αποφύγουν, λέγοντας, «τώρα δεν έχω χρήματα για ραδιόφωνο ή για το ίντερνετ… άσε να δουλέψω λίγο και ΟΤΑΝ είμαι άνετος κάνω και την προβολή μου»… ΑΥΤΟ είναι ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΛΑΘΟΣ που κάνουν όλοι… περιμένουν να βγάλουν χρήματα για να κάνουν προβολή όταν Η ΠΡΟΒΟΛΗ είναι αυτή που ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ!!!

Η κατάσταση στην αγορά της Ξάνθης αλλά και γενικότερα στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη όπου δραστηριοποιούμαστε δεν είναι ιδανική. Με όποιον επαγγελματία και εάν μιλήσω αυτό που θα μου πει είναι ότι χρειάζεται περισσότερους πελάτες. Όλοι οι επαγγελματίες λένε ότι έχουν πολλά έξοδα και λίγους πελάτες ή πελάτες που καταναλώνουν λιγότερο από πριν.

Τι κάνεις λοιπόν όταν τελειώσεις με το συμμάζεμα των ΕΞΟΔΩΝ; Απαραίτητη διαδικασία που πρέπει όλοι να την έχουν κάνει ήδη…. Τι σου απομένει μετά για να γίνει κερδοφόρα η επιχείρησή σου;

Πρέπει να βρεις περισσότερους νέους πελάτες ή να αυξήσεις την αξία των ήδη υπαρχόντων. Για την αύξηση της αξίας του πελάτη θα αναφερθώ αργότερα σε άλλη δημοσίευση.

Πάμε στο να κερδίσουμε περισσότερους πελάτες και γι αυτό υπάρχουν 3 βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσουμε, με την σωστή σειρά:

1 ο ΒΗΜΑ: Να προσδιορίσετε τον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας (την αγορά στόχο σας).

2 ο ΒΗΜΑ: Να δημιουργήσετε ένα μήνυμα που «μιλάει» στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας.

3 ο ΒΗΜΑ: Να επιλέξετε αποτελεσματικές τακτικές Μάρκετινγκ που φτάνουν στον ΙΔΑΝΙΚΟ πελάτη σας.

Τα βήματα αυτά δεν είναι κάποια μεγάλη φιλοσοφία. Όμως οι περισσότεροι επικεντρώνονται στο 3 ο ΒΗΜΑ, αμελώντας τα 2 προηγούμενα, και αυτό είναι το δεύτερο μεγάλο λάθος τους. Τα βήματα αυτά είναι ο πυρήνας της Στρατηγικής που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να κερδίσετε περισσότερους πελάτες.

Τι είναι αυτό που θέλει να γνωρίζει κάθε πελάτης σας; Είναι δυο πράγματα:

Γιατί να το αγοράσω;

Γιατί να το αγοράσω από εσένα;

Μόνο αυτά τα 2 πράγματα θέλει να ξέρει. Όλα τα υπόλοιπα είναι χάσιμο χρόνου! Οι δύο αυτές ερωτήσεις πηγάζουν από τα οφέλη και τις λύσεις που προσφέρει το προϊόν ή υπηρεσία σας, καθώς και από την τοποθέτηση σας στην αγορά (το σημείο διαφοροποίησης σας από τους υπόλοιπους).

Πριν επιλέξετε τι θα κάνετε και πως θα προσεγγίσετε τους πελάτες σας σκεφτείτε ότι δεν είναι απαραίτητο να πείτε τα πάντα σε όλους, ούτε είναι δυνατό αυτό. Αντίθετα πρέπει να προσπαθήσετε να πείτε «κάτι» σε «κάποιον». Το μήνυμα του Μάρκετινγκ που εφαρμόζετε είναι το «κάτι» και το στοχευμένο κοινό είναι το «κάποιος».

Θα γράψω και κάτι τελευταίο. Φίλος έκανε πριν λίγα χρόνια ανακαίνιση ένα κατάστημα το οποίο δεν πήγαινε καλά και με κάλεσε να του κάνω μια πρόταση για προβολή του νέου καταστήματος, είχε δαπανήσει περίπου 80.000 ευρώ (με χρήματα της οικογένειας) για την ανακαίνιση ενώ προσέλαβε και 4 άτομα προσωπικό. Η πρότασή μου λοιπόν ήταν 1.000 ευρώ για 6 μήνες στοχευμένων δράσεων σε social media- ράδιο ίντερνετ κλπ, και μπορώ να πω ότι ήταν και μια από τις συντηρητικές προτάσεις μου η οποία όμως θα ήταν αποδοτική λόγο της φύσης του μαγαζιού…

Η αντίδρασή του φίλου μου και της γυναίκας του ήταν «μα είναι πολλά τα χρήματα αυτά 1.000 ευρώ διαφήμιση;» Τότε τους έδειξα μια ραφιέρα που είχε στο μαγαζί και τους ρώτησα πόσο τους κόστισε… μου απάντησαν «περίπου 8,500 ευρώ». «Αυτά τα 8,500 ευρώ θα σας φέρουν ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ σας;» τους ρώτησα… δεν περίμενα την απάντηση. Την ξέραμε όλοι… Το μαγαζί πήγε άλλους 8 μήνες και στο τέλος χάθηκαν και τα χρήματα της επένδυσης και οι θέσεις εργασίας…

Κλείνοντας θέλω να πω ότι σκοπός είναι να βγούμε από την κρίση… δυστυχώς αυτό δεν θα το καταφέρουν όλοι… είναι ο νόμος της αγοράς, όσοι ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ τίποτε πρέπει να περιμένουν και το αντίστοιχο αποτέλεσμα.

 

Όσοι βρήκαν ενδιαφέρουσες αυτές τις πληροφορίες μπορούν αν θέλουν να με καλέσουν για ένα καφέ στο κατάστημα ή την επιχείρησή τους να πουμε περισσότερα για τους τρόπους που έχουμε αναπτύξει για την προβολή επιχειρήσεων εδώ και 26 χρόνια.

 

Φιλικά

Σταύρος Καρυπίδης

2541076950

6947267737

[email protected]

 

Η σωστή διαχείριση της Σελίδας σας στο Facebook αποφέρει αποτελέσματα

Αποκτήστε περισσότερους ακόλουθους και καλλιεργήστε βαθύτερες σχέσεις μαζί τους αφιερώνοντας λίγο χρόνο κάθε εβδομάδα στη διαχείριση της Σελίδας της επιχείρησής σας στο Facebook. Μπορείτε να διαχειρίζεστε τη Σελίδα σας είτε μέσω υπολογιστή είτε από οποιαδήποτε φορητή συσκευή χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Pages Manager για iOS και Android.

Η ομάδα της Business Content Creators για επιχειρήσεις…
Περισσότερα στο 2541076950 και στο 6947267737 ή στο e-mail: [email protected]

 

Παράγουμε βίντεο, φωτογραφίες και γραφικά. Δημιουργούμε κείμενα διαγωνισμούς και ενδιαφέροντα post για την σελίδα σας στο FaceBook. Διαχειριζόμαστε επαγγελματικά τα social media της επιχείρησής σας… Τηλ. 2541076950 (Σταύρος Καρυπίδης)

Σχετικά Άρθρα